Sprzedawaj produkty w swoim sklepie internetowym a my je wyślemy
Nie muszisz inwestować w zakup produktów, skorzystaj z naszej hutrowni.
Skorzystaj z bazy produktów cenionych marek
W naszej hurtowni stawiamy na jakościowe produkty, dlatego znajdziesz u nas m.in. Ringke,
Spigen, Baseus, Alogy, 3mk, Apple, Samusng, Guess, Joyroom i wiele innych!
Ceny hurtowe dla zarejestrowanych klientów hurtowni
Zakładając konto w naszym serwisie B2B otrzymasz atrakcyjne rabaty na start!
Dlaczego warto prowadzić z nami sklep?
Dostęp do tysięcy produktów
Materiały marketingowe
Atrakcyjne marże
Szybka integracja XML/CSV
Wygodny system zamówień
Synchronizacja z Twoim sklepem
Jak działa model dropshippingowy?
KROK 1
Klient składa zamówienie w Twoim sklepie internetowym
Czy hurtownia przyjmuje etykiety (listy przewozowe) do realizacji zamówienia?
Nie, wysyłamy zamówienia do klientów końcowych naszymi kurierami.
Czy hurtownia ma stałe podjazdy kurierów Inpost, DPD oraz czy obsługuje innych kurierów?
Tak, mamy stałe podjazdy. W hurcie działamy tylko z DPD i InPostem.
Czy realizacja zamówień wiąże się dodatkowymi kosztami?
Zamówienia poniżej 100 zł brutto obciążone są dodatkową opłatą do opłaty transportowej i jest to koszt 19,90 zł brutto Inpost i DPD.
Powyżej 100 zł brutto ale poniżej 400 zł brutto nie mają żadnej dodatkowej opłaty i jest sam koszt opłaty transportowej, który zaczyna się od 12,90 zł brutto DPD. Powyżej 400 zł brutto transport gratis.
Czy hurtownia gwarantuje wysyłkę zamówienia w ten sam dzień dla zamówień złożonych do xx:xx
godziny?
Do godziny 14stej wysyłamy tego samego dnia.
Czy faktury wystawiane są na każde zamówienie, czy jest możliwość zbiorczego fakturowania
zamówień
na przykład z całego tygodnia?
FV wystawiane są do każdego zamówienia.
Czy hurtownia udostępnia swoim partnerom kredyt kupiecki?
Tak po pierwszych 3 zamówieniach przedpłaconych na kwotę łączną minimum 3000 zł.
Czy hurtownia przyjmuje zwroty towarów?
Zwrotów w hurcie nie przyjmujemy. W indywidualnych przypadkach jeśli są to zwroty towarów z
naszego magazynu centralnego, możemy je rozpatrzyć.
W każdym innym przypadku nie ma możliwości zwrotu.
Jak szybko rozpatrywane są reklamacje zakupionych produktów w hurtowni, czy hurtownia posiada
marki własne, które serwisuje na miejscu, czy wszystko odysłane jest do producentów?
Posiadamy swoją markę ALOGY i 4KOM. Reszta u Producenta. Czas na rozpatrzenie reklamacji to 14
dni. Zwykle 7-8 dni.
Na jak długo hurtownia udziela gwarancji na swoje produkty?
12 lub 24 miesiące w zależności od produktów.
Czy hurtownia pozwala na sprzedaż w sklepach internetowych, portalach aukcyjnych i sprzedaż
międzynarodową?
Tak.
Czy hurtownia udostępnia zdjęcia i opisy swoich produktów?
Tak.
Jak wygląda platforma / sposób składania zamówienia?
Zabówienia składamy przez stronę www.b2b.4kom.pl
Jak kształtują się rabaty i warunki handlowe na asortyment hurtowni? Czy jest możliwość
negocjacji warunków w przyszłości?
Na start dajemy wszystkim hurtownikom możliwie najlepsze ceny. Przy większych jednorazowych
zamówieniach możemy negocjować indywidualnie.
W jaki sposób odbywa się synchronizacja cen i stanów magazynowych z hurtowni do Baselinker-a?
Jesteśmy dostępni w Baselinker'rze. Wystarczy się z nami tam zintegrować.